Residencia La Torre Fontcoberta

1/5
informacion de las mejores residencias
Cargando…

1 Reseña en “Residencia La Torre Fontcoberta”

Valoración general:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
Habitaciones:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
Personal:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
Calidad-Precio:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
Atención sanitaria:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
Actividades:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
Hostelería-Comida:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
Zonas comunes:
  • Client plenament insatisfet
    rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
    Habitaciones:
    rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
    Personal:
    rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
    Calidad-Precio:
    rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
    Atención sanitaria:
    rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
    Actividades:
    rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
    Hostelería-Comida:
    rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon
    Zonas comunes:

    la meva opinió sobre aquesta residència?? bueno.. no se ni per on començar.. meva àvia ha estat 4 mesos… el personal es correcta, però pobres van saturades perquè son dos persones per 30 o 32 avis… com voleu que vagin correctament atesos?? impossible… . meva àvia va marxar el dia 22. el jefe sabia des del dia 20 que meva àvia no tornaria aquesta residència… vam anar el 24 el mati a buscar les coses i ningú de personal sabia res. i el sr jefe no agafava el telefon. i quan va arribar ma mare no va tenir collons de sortir a donar la carta i donar el pesem. que poder s’amaga?? a més no ens vol tornar la part proporcional que vam donar de baixa meva àvia, ja que diu que ens guarda la plaça fins el 30 d’abril (i l’àvia va morir el 22)i a sobre cobra medicaments que no es prendra mai mès l’àvia.. ho sigui la meva conclusió d’aquesta residència que el jefe no es de fiar. A mes estic segur que el mal… (aqui afegiu paraulota) s’amaga perque sap que fa mal fet, meva avia a estat 14 dies aquet mes aqui, i paguem mes medicaments que cap altre mes???? perdo??? aixos a casa meu es diu robar…. pero bueno, un consell no aneu per res del mon a aquesta residencia, tot el que et diran es mentida, podem demostrar-ho tot.

    1. Salvador Costa

      Respecto al comentario hecho sobre mi persona y al centro que represento me gustaría comentar lo siguiente:
      Al ingresar en el centro y tal y como establece el Departamento de Bienestar Social se firma un un contrato de servicios entre la familia y el centro, donde se explica cada punto. Uno de estos puntos especifica que los pagos son por meses y no por días y que el centro siempre debe guardar la plaza del residente aunque esté ingresado en un hospital. La propia ley lo establece así. También debo recordar que el familiar siempre se queda con una copia del contrato.
      Respecto a la medicación, la farmacia es quien la prepara semanalmente . A finales de mes, junto con la factura se adjunta un resumen detallado por medicamento y su coste. Este resumen nos viene dado por la farmacia. Nos limitamos a cobrar lo que nos da la farmacia. Es más, la familia siempre puede consultarlo al centro o a la propia farmacia.
      Respecto al teléfono, nuestro centro no dispone de central por ello todos pueden contestar al teléfono.
      Toda esta información la dí personalmente a la familia en su día. Sigo a su disposición por cualquier duda
      Atentamente
      Salvador Costa

      “Pel que fa al comentari fet a el centre i a la meva persona voldria comentar-li el següent.
      A l’ingressar al nostre centre i tal com estableix el Departamente de Benestar Social se signa un Contracte de Serveis entre la familia i el centre, on s´explica punt darrera punt, i on figura entre altres coses que els pagaments són per mensualitats; no per dies i que el centre sempre ha de guardar la plaça aquella persona encara que estigui ingressada a l’Hospital. Es la propia llei que ho estableix aixì. El familiar SEMPRE es queda una copia del Contracte de Serveis signada.
      Respecte a la medicació, la farmàcia la prepara setmanalment. A final de mes ens envia de cada resident un resum detallat per medicament que la farmàcia ha utilitzat i el cost total que li devem cobrar a la família que prèviament el centre ja ha pagat a la farmàcia. Aixì dons ens limitem a cobrar el que ens dona la farmàcia.
      Aquest resum mensual sempre s’adjunta a la família.
      En el nostre centre no disposem de centreleta i tothom por contestar al telèfon. Personalment sempre contesto un mínim de 15 trocades diaries i mai he declinat o deixat de parlar amb algú.
      Tot això li vaig explicar en el seu moment a la familia.
      Atentament,
      Salvador Costa
      Director”

Deja una valoración

Selecciona una valoración
Overall
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon Selecciona una valoración
Habitaciones:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon Selecciona una valoración
Personal:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon Selecciona una valoración
Calidad-Precio:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon Selecciona una valoración
Atención sanitaria:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon Selecciona una valoración
Actividades:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon Selecciona una valoración
Hostelería-Comida:
rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon rating iconrating iconrating iconrating iconrating icon Selecciona una valoración
Zonas comunes:
Arrastra los archivos aquí

O

Tipos de archivos permitidos: .jpg, .jpe, .jpeg, .gif, .png, .bmp, .ico
(Puedes subir 10 archivos)
Por favor, arrastra y suelta las imágenes para reorganizar el orden

¿QUÉ BUSCAS?

UN CONSULTOR SENIOR DE topMAYORES TE AYUDARÁ A ENCONTRAR LOS MEJORES CENTROS EN FUNCIÓN DE TUS NECESIDADES

AHORA Y ¡GRATIS!

Escribe tus datos de contacto: